• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Estratègia & Pedagogia

Estratègia & Pedagogia

Fes créixer la teva empresa

  • Inici
  • Qui som
  • Serveis
    • Direcció Estratègica
    • Comunicació i Màrqueting
    • Recursos Humans
    • Protecció de Dades
    • Prevenció de Riscos Laborals
    • Formacions i Pedagogia
    • Limitacions
  • Empresa 4.0
  • Processos Digitals
  • Contacta’ns
  • Idiomas
  • Correo electrónico
  • Teléfono

Empresa 4.0

Es parla de la Quarta Revolució Industrial i de l’Empresa 4.0, però, a què fan referència exactament aquests termes?

  1. Nivell de desenvolupament tecnològic de l’empresa (Què).
  2. Com ens relacionem amb el  client (Com).
  3. Model de negoci (Quan).

QUÈ

Transformar el focus de negoci i refer els processos i procediments interns:

  • Detectar noves branques de negoci.
  • Detectar noves necessitats.
  • Determinar com ens relacionem amb els clients i/o usuaris finals.

L’Empressa 4.0 suposa saber on la digitalització tindrà més impacte i adaptar-nos per fer front als nous reptes.

COM

  • Què volem obtenir.
  • Quines noves eines farem servir.
  • Com crear noves competències.
  • Com implantar noves formes de treballar.

Per determinar àrees de millora, el pas més eficient és posar-se en el lloc del client i crear una millor experiència per a ell.

L’Empresa 4.0 significa estar a prop del client.

QUAN

L’Empresa 4.0 significa treballar a dos ritmes:

  • El temps real: aquell que dóna resposta immediata a l’usuari final.
  • En profunditat: aquell que ens serveix per analitzar les dades obtingudes per a seguir millorant i avançant.

Empresa 4.0 significa digitalització

Empresa 4.0 significa automatització

Empresa 4.0 significa tecnologia

Empresa 4.0 significa Big Data

Empresa 4.0 significa Intel·ligència Artifical

Empresa 4.0 significa Internet de les Coses

La teva empresa està preparada?

T’ajudem a ser millor

Contacta'ns i parlarem de què podem fer per tu.

Contacta'ns

Footer

  • LinkedIn
  • Twitter

Contacte

estrategia@estrategia.cat
  • Avís Legal
  • Qui som
  • Política de Privacitat
  • Serveis
  • Política de cookies

Gestionar el consentimiento de las cookies
Utilizamos cookies propias y de terceros para realizar el análisis de la navegación de los usuarios y adaptar el contenido a sus preferencias. Al pulsar el botón "Aceptar" consiente dichas cookies. Puede obtener más información, o bien conocer cómo cambiar la configuración, pulsando
Cookies funcionales Siempre activo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos. El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu Proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.
Administrar opciones Gestionar los servicios Gestionar proveedores Leer más sobre estos propósitos
Ver preferencias
{title} {title} {title}